زندگی زیباست
زندگی زیباست

زندگی زیباست

۱۱۱- برآمد باد صبح و بوی نوروز + تولد بهار جان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۱۰ - سالی که گذشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۹ -رنگ کردن موهام + بازی وبلاگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۸ - آخرای سال

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۷ - خرید برای همسر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۶-جلسه آخر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۵ - برف زیبا و دوست داشتنی

امروز صبح بیدار شدم و از پنجره بیرون رو نگاه کردم برف میبارید و زمین سفید پوش شده بود کلی خوشحال شدم و همسر رو بیدار کردم تا ببینه که برف اومده .  

وقتی از خونه زدم بیرون زیرلب همش آواز میخوندم سوار تاکسی که شدم رادیو یه آهنگ سنتی پخش میشد شادیم چند برابر شد چشمام رو بستم و غرق لذت شدم ... 

خدایا شکرت .

۱۰۴ - چهارمین سالگرد بله برون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۳ - چیدن سفره 7 سین

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۰۲ - عمو اومده . چی چی آورده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.